ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ από τη Θάλεια και τη Γεωργία - Painting Diy Photography

Select Language

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΠΑΛΕΤΑ






Επιτέλους τα Χριστούγεννα κοντεύουν κι εγώ με την κορούλα μου τη Γεωργία καταστρώνουμε σχέδια και ετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε με χαρά και ανυπομονησία. Κάθε χρόνο μας αρέσει να φτιάχνουμε δωράκια και κάρτες για τους αγαπημένους μας και διάφορες χριστουγεννιάτικες κατασκευές για να στολίσουμε το σπιτικό μας. Φέτος θέλαμε να κάνουμε κάποια κατασκευή για να στολίσουμε την είσοδο του σπιτιού μας .  Είχα την ιδέα να στολίσουμε μια ξύλινη παλέτα και ανέθεσα στην Γεωργία να σκεφτεί πως να τη διακοσμήσουμε. Φανταζόμουν την παλέτα βαμμένη κόκκινη, χρυσή ή στο φυσικό της χρώμα και πάνω της κουκουνάρια, καρύδια, βελανίδια και άλλα τέτοια, ίσως και κάποια χριστουγεννιάτικα φωτάκια επάνω, αλλά η Γεωργία είχε άλλα σχέδια.
Σκέφτηκε να αναπαραστήσουμε το αγαπημένο της παραμύθι   "Χριστούγεννα στο δάσος".





Βάψαμε λοιπόν την παλέτα μισή άσπρη και μισή μπλε και την περάσαμε με λούστρο.



 Για χιόνι βάλαμε στο κάτω μέρος της παλέτας φίλτρο απορροφητήρα και το στερέωσα με πινέζες.






Ζωγράφισα τα ζωάκια που ήθελε η Γεωργία πάνω σε  χαρτί και μετά τα τύπωσα με καρμπόν πάνω σε χοντρό χαρτόνι. Έκοψα τις φιγούρες με τον κόπτη  (μαζί με το δάκτυλό μου από κεκτημένη ταχύτητα ως συνήθως)  και τέλος τις ζωγράφισα με ακρυλικά και τις πέρασα με λούστρο.






 Γατάκι δεν είχε το παραμύθι, αλλά η Γεωργία το ήθελε οπωσδήποτε κι έτσι φτιάξαμε και μια γατούλα να κάνει παρέα με το μικρό μας κουνελάκι.



























Στη συνέχεια  έκοψα ένα χοντρό χαρτόνι σε τριγωνικό σχήμα για να σχηματίσουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας. Το περάσαμε με πράσινο σπρέι και για χιόνι κολλήσαμε  λωρίδες από το φίλτρο απορροφητήρα.





 Κατόπιν πήραμε κουκουνάρια, τα βάψαμε στις άκρες λευκά, τα περάσαμε με ξυλόκολλα και ρίξαμε πάνω λίγο γκλίτερ. Βάψαμε καρπούς από πλάτανο κόκκινους και άσπρους και ρίξαμε και σε αυτούς το απαραίτητο γκλίτερ.





 Όλα αυτά τα κολλήσαμε με θερμόκολλα πάνω στο δέντρο μας μαζί με αμύγδαλα, καρύδια και κόκκινα φύλλα από δέντρο λωτού που έχουμε στην αυλή μας.




Στερεώσαμε με θερμόκολλα το δέντρο μας πάνω στην παλέτα καθώς και τα  ζωάκια από χαρτόνι.

Αστέρια από μεταλλικό χαρτί και μια γιρλάντα ολοκλήρωσαν το σκηνικό μας.



 Η παλέτα μας σε λίγες μέρες θα πάρει τη θέση της στην είσοδο του σπιτιού μας μαζί με τα υπόλοιπα στολίδια για να δημιουργήσει την πολυπόθητη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα. Ήδη στο χωριουδάκι μας ο καιρός έχει πλέον ψυχράνει πολύ, οι σόμπες και τα τζάκια καπνίζουν όλη μέρα και η  ατμόσφαιρα έχει την μυρουδιά καμένου ξύλου που μου αρέσει πολύ  και μου θυμίζει ότι ο χειμώνας και τα Χριστούγεννα είναι πλέον πολύ πολύ κοντά.


Επισκεφτείτε  τα  blogs της ομάδας One team 4 Seasons που έχω την τύχη να είμαι μέλος και μπείτε σε Χριστουγεννιάτικους ρυθμούς με καταπληκτικές ιδέες διακόσμησης και όχι μόνο.




"One Team 4 Seasons! Ένα Χριστουγεννιάτικο party που δημιουργήθηκε από 11 blogs για να σας γεμίσει χαμόγελα! Meet the hosts and spread the Christmas spirit!!"



                          https://www.facebook.com/pages/One-team-four-Seasons/329531953837995
                          https://plus.google.com/116407501833243050932/posts

     Αυτά είναι τα blogs που συμμετέχουν στο Χριστουγεννιάτικο party της ομάδας μας. Επισκεφθείτε τα και πάρτε ιδέες!!




     10) Painting and Crafting - Χριστουγεννιάτικη παλέτα
     12) My Home My Memories - Ξύλινο δεντράκι σε καδράκι
      





42 σχόλια

Προσθέστε ένα σχόλιο ως Thalia Tzellou
Κορυφαία σχόλια

Ορισμένα σχόλια αποκρύπτονται καθώς ενδέχεται να είναι ανεπιθύμητα. Αξιολόγηση σχολίων

Stream


Ο χρήστης Thalia Tzellou μοιράστηκε αυτό το στοιχείο μέσω Google+

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

+

7
8
7
  

 · 

Απάντηση

Eleni K (Romantique Jardin)

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Μπράβο σας μαμά και κόρη!!! Πολύ τρυφερό το Χριστουγεννιάτικο παραμύθι που φτιάξατε!!!!
Τα ζωάκια σας είναι με τόσο ζωντανά χρώματα...κάνατε φανταστική δουλειά :))
Για το χωριό δεν έχω λόγια... απλά είναι ζηλευτή η ατμόσφαιρα που σας προσφέρει...!!!!

Τα φιλιά μου & καλή εβδομάδα κορίτσια :))


  

 · 

Απάντηση

Ελένη μου καλημέρα!!  Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ. Το χωριό όντως δεν το αλλάζω με τίποτα. Πολλά φιλιά και καλή σου εβδομάδα!!

My home My memories (Eleana)

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Της ανέθεσες την κατασκευή?? γιατί μπλέκεσαι στα χρώματα της??? χαχαχαχαχα Τα ζωάκια νόμιζα πως ήταν έτοιμα, τώρα είδα  πως τα ζωγράφισες εσύ!! Καλά έκανες και έγραψες Καλλιτεχνικές δημιουργίες!!! :)))) Μπράβο στην Γεωργία για την ιδέα της και την επιλογή χρωμάτων, μας έδειξε πως για τα παιδιά όλα τα χρώματα παίζουν ακόμα και τα Χριστούγεννα και βέβαια στην μαμά που με την βοήθεια της υλοποιήθηκε η ιδέα-παραμύθι!!!!  Φιλία και στις δύο σας!! 
+

2
3
2
  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε πολύ Ελεάνα μου. Τα παιδιά άμα τα αφήσεις ελεύθερα έχουν πολύ καλές ιδέες. Η Γεωργία σκαρφίζεται συνέχεια πράγματα και εγώ δεν της χαλάω το χατήρι. Ας τολμήσω να κάνω κι αλλιώς δηλαδή χαχαχα. Δεν αντέχω να βλέπω μουτράκια και να ακούω γκρίνιες. Φιλάκια πολλά!!

Eleftheria Bogioglou

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Μου θυμίζει και λίγο φάτνη! Μπράβο Θάλεια μου, δημιουργήσατε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα με την κορούλα σου. 


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε πολύ Ελευθερία μου. Φιλιά!!

Rena

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Πανέμορφο σκηνικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!Είστε καταπληκτική ομάδα μαμά και κόρη!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για να δούμε τι άλλο θα σκεφτείτε μέχρι τα Χριστούγεννα!!!!!
Φιλάκια και στις δυο!!!!!!!!!!!!!!!!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε Ρένα μου. Όλο και κάτι θα κάνουμε. Ιδέες έχουμε αλλά με το διάβασμα δεν μας μένει και πολύς χρόνος. Φιλάκια πολλά!!

Mary Deco

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Από τις πιο όμορφες κατασκευές!! Στην αρχή νόμιζα ότι είναι τρισδιάστατη!!! Μα είναι τόσο όμορφα αυτά τα χριστουγεννιάτικα παραμύθια τελικά!! Μπράβο και στις δυο σας!!! :)


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε Μαίρη μου. Τα τελευταία χρόνια με την κόρη μου έχω διαβάσει τόσα παραμύθια όσα δεν έχω διαβάσει σε όλη μου τη ζωή. Δεν παραπονιέμαι όμως . Μου αρέσουν κι εμένα και ειδικά τα Χριστουγεννιάτικα!

Despinas Studio

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Πολύ ενδιαφέρουσα η κατασκευή σας!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε πολύ Δέσποινα. Καλή σου μέρα!!

Καλλιτεχνικες Δημιουργιες μέσω Google+

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΠΑΛΕΤΑ
Επιτέλους τα Χριστούγεννα κοντεύουν κι εγώ με την κορούλα μου τη Γεωργία καταστρώνουμε σχέδια και ετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε με χαρά και ανυπομονησία. Κάθε χρόνο μας αρέσει να φτιάχνουμε δωράκια και κάρτες για τους αγαπημένους μας και διάφορες χριστουγενν...
+

1
2
1
  

 · 

Απάντηση

VERA

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Μπράβο στην κορούλα σου και σε εσένα Θάλεια μου! Θέλω να ξέρει ότι ήδη έχετε έναν μεγάλο θαυμαστή, τον μεγάλο μου γιο, που θέλει τώρα να κάνουμε κάτι ανάλογο, αλλά κομματάκι δύσκολο το βλέπω εγώ! Χαχα!! Όλη η κατασκευή είναι ονειρική, ό, τι πρέπει για παραμυθένια χριστουγεννιάτικη δημιουργία!


  

 · 

Απάντηση

Βέρα μου της της είπα της Γεωργίας ότι έχoυμε θαυμαστή και χαζογελούσε για ώρες. Αν δει ότι το έχω γράψει αυτό κάηκα. Να το δοκιμάσετε με τον γιό σου  Βέρα γιατί αξίζει τον κόπο. Όταν της λέω ότι θέλω να φτιάξουμε κάτι και την βάζω να σκεφτεί ιδέες δεν ξέρεις πόσο χαίρεται. Στην αρχή δυσανασχετούσε που με έβλεπε να κάνω κάτι μόνη μου. Έκανε ότι μπορούσε για να μην με αφήσει. Από τότε που συμμετέχει κι αυτή, άλλαξε η συμπεριφορά της. Της αρέσει που κάνουμε πράγματα μαζί  και που τα δείχνουμε και ακούει ωραία λόγια. Καμαρώνει και αισθάνεται όμορφα, της αρέσει που την εμπιστεύομαι και έχω δει ότι προσπαθεί να γίνει καλύτερη και στο σχολείο και έχει σοβαρέψει γιατί θεωρεί τον εαυτό της πλέον blogger. Μια blogger δεν μπορεί να κάνει χαζομάρες... χαχαχα. Θα κάνει και δικό της μπλογκ λέει σε κανά δυο χρόνια. Της έχω ανοίξει ήδη ένα για να μάθει να το χειρίζεται και μέσα σε δυο μέρες είχε μάθει τα πάντα. Πως κάνουμε αναρτήσεις, πως κατεβάζουμε φωτογραφίες ...... (εγώ έκανα δυο μήνες χαχα)  Βάζει πλέον το μυαλό της να σκεφτεί. Και μένα μου αρέσει να την απασχολώ και να αποκτά ενδιαφέροντα, γιατί νομίζω ότι έτσι θα είναι δύσκολο  να μπλέξει αργότερα με κακές παρέες ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Δεν μου αρέσει επίσης να κάθεται στον ελεύθερο χρόνο της όλη μέρα στον υπολογιστή και να παίζει χαζά παιχνίδια. Δοκιμάστε το Βέρα μου και θα δεις. Πολλά φιλιά σε όλους σας!!
Διαβάστε περισσότερα (11 γραμμές)

Katerina Konstantinou

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Μαμά και κόρη δημιουργήσατε το πιο παραμυθένιο Χριστουγεννιάτικο σκηνικό! Φοβερή η ιδέα και για το φίλτρο του απορροφητήρα στο δέντρο! Πολύ τυχεροί οι επισκέπτες του σπιτιού σας που θα απολαμβάνουν το έργο σας!!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε Κατερίνα μου! Ας είναι καλά η Γεωργία με τις ιδέες της.

Vasso D

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Μάνα και κόρη μας μαγέψατε για άλλη μία φορά!
Φανταστική η παλέτα από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι και την εκτέλεσή της!
Προσωπικά ερωτεύτηκα τον τρόπο που αποτύπωσες τα ζωάκια. Έκανες απίστευτη δουλειά!
Ένα μεγάλο μπράβο και στις δυο σας που μας μεταφέρατε μέσα από την κατασκευή σας την υπέροχη ατμόσφαιρα!
Φιλιά!
+

1
2
1
  

 · 

Απάντηση

Βάσω μου αυτό ήταν το αγαπημένο παραμύθι της Γεωργίας από τότε που ήταν πολύ μικρή. Μόλις μου είπε την ιδέα της δεν θέλησα να της χαλάσω το χατήρι. Πολλά φιλιά!!

Dimitra Decorasylum

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Καταπληκτικό θάλεια!!!! Άψογη η ιδέα της μικρής σου, ενώ τα ζώα του δάσους που ετοίμασες είναι απλώς υπέροχα!! Εύγε και στις δυο σας για την σύλληψη και την εκτέλεση!
Καλές γιορτές να έχουμε :)


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε πολύ Δήμητρα! Καλές γιορτές να έχουμε!!

Maria Pirgianaki

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Τι παραμυθένια κατασκευή είναι αυτή Θάλεια μου;τι χρώματα ,τι ζωάκια πολύ επιτυχημένη...μπράβο στην κορούλα σου γι'αυτή την όμορφη ιδέα....καλή εβδομάδα!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε Μαρία μου! Καλή βδομάδα και σε σένα!!

Zina Z

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Θάλεια καταπληκτική ιδέα! Το φίλτρο του απορροφητηρα πολύ ευρηματικό κ λάτρεψαν κ τα σχεδια σουγιά άλλη μια φορά!!! Μπράβο!!!!

Καλες γιορτές να έχουμε, μια κ ηδη βλέπω μπήκαμε στο ρυθμο τους!


  

 · 

Απάντηση

Μπήκαμε για τα καλά στον ρυθμό των γιορτών Ζήνα μου δεν λες τίποτε. Η Γεωργία στην αρχή με κορόιδευε αλλά μετά της καλοάρεσε. Καλές γιορτές να έχουμε!! 

Aleka Craftaholic

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Εντάξει,το κορίτσι σου έχει πάντοτε θαυμάσιες ιδέες και μπράβο σου που τις πραγματοποιείς!Φιλιά!
+

1
2
1
  

 · 

Απάντηση

Αλέκα μου μου αρέσει που την βάζω να σκέφτεται αντί να χαζολογάει και μου αρέσει να την βλέπω χαρούμενη όταν τελειώνουμε αυτό που έχει σκεφτεί. Φιλάκια πολλά!!

Alexandra P. μέσω Google+

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Για μια παραμυθένια είσοδο σπιτιού!!!
+

3
4
3
  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε Αλεξάνδρα μου!  Καλή σου μέρα!!

Alexandra P.

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Πω πω πω!!!! Η είσοδος του σπιτιού σας θα είναι παραμυθένια!!!
Χαρά στους γείτονες και τους περαστικούς που θα το απολαμβάνουν!!!!
Μου αρέσει η ιδέα, μου αρέσει η εφαρμογή της, μου αρέσει και το αποτέλεσμα!!! (Τα ζωάκια είναι φανταστικά!!!)
Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχετε, σας εύχομαι!!!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε πολύ Αλεξάνδρα μου! Καλημέρα και καλή εβδομάδα και σε σένα!! Φιλιά!!

Nicky Anninou

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Τι τέλεια τα ζωάκια ! Μπράβο Θάλεια! Αχ σχολιάζω πρώτα τα ζωάκια γιατί  είμαι στο τεταρτο μάθημα ζωγραφικής και κάθε φορά που μου δίνουν κάτι να ζωγραφίσω, νιώθω πως δεν θα καταφέρω να το αποτυπώσω στην ακουαρέλα μου. Στο τέλος κάτι κάνω!!!! Συγχαρητήρια για την κατασκευή σας και συγχαρητήρια στην κόρη σου για την ιδέα της! Καλή αρχή στην ομάδα μας!


  

 · 

Απάντηση

Καλή αρχή Νίκη μου!! Εγώ δυστυχώς δεν έχω σπουδάσει ζωγραφική. Είμαι της Αγγλικής φιλολογίας χαχαχα . Γελάω με τον πόνο μου γιατί πολύ θα ήθελα να είχα κάνει ανάλογες σπουδές. Αυτή την αμφιβολία που έχεις στην αρχή τη θεωρώ φυσιολογική. Είμαι σίγουρη όμως ότι ζωγραφίζεις πολύ όμορφα.Φιλάκια και καλή συνέχεια να έχουμε!

Christina Petaloti

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Είναι πολύ ωραία όλα αυτά που δεν πιάνουν πολύ χώρο και μπαίνουν στον τοίχο! Μπράβο κορίτσια! Μαμά και κόρη!!!!
+

2
3
2
  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε Χριστίνα μου. Φιλάκια!!

Christina Makri

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Ολόκληρο παραμύθι στην πόρτα σας!  Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές σου Θάλεια μου...ένα παραμύθι!  Πολλά συγχαρητήρια και σε σένα και στην κορούλα σου για την κατασκευή σας.  Φιλιά και καλή εβδομάδα :)


  

 · 

Απάντηση

Επεξεργασία
Ευχαριστούμε πολύ Χριστίνα μου. Μας αρέσει ο κόσμος των παραμυθιών και αυτό ήταν το αγαπημένο της Γεωργίας από πολύ μικρή. Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας