ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ από τη Θάλεια και τη Γεωργία - Painting Diy Photography

Select Language

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Μαζεύοντας ελιές







Τον μήνα Νοέμβριο όλοι οι κάτοικοι του χωριού μου βρίσκονται σε μεγάλη κινητικότητα. Μαζεύουν ελιές βλέπετε στα κτήματά τους, που βρίσκονται σε μικρή απόσταση γύρω από το χωριό.   Είχε και ο πεθερός μου αρκετά κτήματα από τον πατέρα του και τον παππού του και τώρα τα έχει κληρονομήσει η κόρη μου.  Είπαμε κι εμείς να πάμε να μαζέψουμε λίγες ελιές, όσες μπορούμε τέλος πάντων για το λάδι της χρονιάς, γιατί τα κτήματα είναι πολλά και δεν μπορούμε να πάμε σε όλα. Ήρθε και ο μπαμπάς μου με την αδελφή μου από την Καρδίτσα να μας βοηθήσουν, τι να μας βοηθήσουν δηλαδή, αυτοί έβγαλαν την περισσότερη δουλειά.


Ο μπαμπάς μου επί το έργον . Δεν είναι αγρότης, κτηνίατρος είναι, αλλά τις  αγροτικές δουλειές τις κατέχει πολύ καλά. Είναι η αγαπημένη του ασχολία και λατρεύει να βρίσκεται στη φύση.




 Η κόρη μου του έμοιασε πολύ. Μάζευε ελιές χωρίς να κουράζεται όλη μέρα και στο διάλειμμά μας δεν έχανε ευκαιρία να σκαρφαλώνει σε
δέντρα. Αυτό το παιδί ασύχαστο είναι. Δεν έλεγε να ξεκουραστεί ούτε λεπτό.












Η αδελφούλα μου δεν σταμάτησε να δουλεύει ούτε λεπτό παρόλο που ήταν λίγο κρυωμένη και έκανε και κρύο. Εδώ την τράβηξα κρυφά τη στιγμή που την πήραν ένα τηλέφωνο χι χι χι,  διαφορετικά δεν θα με άφηνε να την βγάλω φωτογραφία.





Κάτω έβαλα τη φωτογραφία ενός παμπάλαιου δρόμου που ανακάλυψα ανάμεσα από τα κτήματα. Εγκαταλελειμμένος βέβαια τώρα και γεμάτος χορτάρια.























Αντί να δουλεύω έβγαζα φωτογραφίες χεχε . Δεν μπορούσα να αντισταθώ σε τόση ομορφιά, αν και δεν βγήκαν καλές οι φωτογραφίες γιατί είχε πολύ συννεφιά και κάποιες φορές ψιλόβρεχε κιόλας, Μερικές από τις φωτογραφίες τις  τράβηξε η Γεωργία που ανακάλυπτε θησαυρούς της φύσης..








































 Το τελικό στάδιο στο λιοτρίβι. Η Γεωργία υπερήφανη ποζάρει με τον μπαμπά της. Πως να μην είναι περήφανη. Τόσες ελιές μάζεψε με τα χεράκια της.








Οι ελιές καθαρίζονται, πλένονται , πολτοποιούνται και στο τέλος βγαίνει το πολυπόθητο λαδάκι.















Κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά  έφτιαξα και τρεις πίνακες και τους έστειλα στην Καρδίτσα  για το  μπαζάρ που διοργανώνει ο εικαστικός όμιλος Καρδίτσας για φιλανθρωπικούς σκοπούς  4-14 Δεκεμβρίου.


 Το τελευταίο διάστημα ήταν πολύ κουραστικό για μένα με ελάχιστο έως ανύπαρκτο ελεύθερο χρόνο. Εχω χάσει πολλές αναρτήσεις και έχω αφήσει αναπάντητα σχόλια αλλά θα προσπαθήσω να αναπληρώσω από την ερχόμενη εβδομάδα.




          Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!






17 σχόλια

Προσθέστε ένα σχόλιο ως Thalia Tzellou
Κορυφαία σχόλια

Stream


Ο χρήστης Thalia Tzellou μοιράστηκε αυτό το στοιχείο μέσω Google+

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

+

4
5
4
  

 · 

Απάντηση

My home My memories (Eleana)

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Έχω πάει μια φορά στο μάζεμα ελιών στην Κρήτη και έκανα ακριβώς την ίδια δουλειά, μάζευα ελιές για να τις φτιάξω και να βγάλουμε την χρονιά!! :))) Πλάκα είχε αν και δεν έφτασε η χάρη μου μέχρι το εργοστάσιο. Την επόμενη φορά μου είπανε πως θα στρώνω και ξεστρώνω παλέτσες :)) Καλή εβδομάδα!!


  

 · 

Απάντηση

Ελεάνα μου μου αρέσει και μένα πολύ να είμαι στις ελιές. Έχει πλάκα, κάναμε και πικ νικ (το νου μου στο φαι), και γενικά περάσαμε ωραία. Μόνο που δεν στρώσαμε τα τεράστια πανιά του πεθερού μου γιατί  την περισσότερη ώρα έριχνε ένα ψιλόβροχο και θέλαμε να είμαστε έτοιμοι να φύγουμε αν δυνάμωνε η βροχή. Φιλάκια πολλά!!

Christina Petaloti

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Ευλογημένη να ναι η σοδιά σας! Μου χουν λείψει πολύ αυτές οι μαζώξεις για αγροτικές δουλειές!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε πολύ Χριστίνα μου. Και μένα μου αρέσει πολύ που είμαστε όλοι μαζί και περνάμε καλά. Φιλιά πολλά!!

Rena

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Πολύ όμορφα περνάτε εκεί,ευχαριστούμε που μας παίρνετε μαζί σας!!!!


  

 · 

Απάντηση

Ρένα μου πραγματικά περάσαμε πολύ καλά. Και είναι πιο γλυκό το λαδάκι όταν το βγάζεις με τον κόπο σου. Φιλιά πολλά!!

Katerina Konstantinou

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Πωπω πολύ δύσκολη δουλειά Θάλεια μου αλλά εσείς την κάνατε να φαίνεται διασκεδαστική! Οι πίνακες σου χάρμα οφθαλμών φυσικά! Άντε και του χρόνου να είσαστε καλά να απολαύσετε πάλι την διαδικασία!


  

 · 

Απάντηση

Κατερίνα μου μας άρεσε πάρα πολύ γιατί ήμασταν όλοι μαζί και περνούσαμε ωραία. Ήταν και ευκαιρία να ήμαστε μαζί με την  αδελφούλα μου και τον μπαμπά μου που ήρθαν από την Καρδίτσα να μας βοηθήσουν, και εξάλλου δεν μαζέψαμε τόσες πολλές ελιές ώστε να κουραστούμε. Ο πεθερός μου έκανε ένα μήνα από το πρωί έως το βράδυ να τις μαζέψει όλες. Εμείς λίγες μαζέψαμε. Φιλάκια πολλά!!

Zina Z

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

αυτο που με τρελαινε πιτσιρικι στην ολη αυτη φαση ηταν που μαζευομασταν το σοι και περνουσαμε υπεροχα! πολλα γελια, αλλα κ κουραση βεβαια! υπεροχες στιγμες!!! και ναι...μαζευα και εγω φωλιες πουλιων!

τελεια η δημιουργια σου Θαλεια μου!


  

 · 

Απάντηση

Ζήνα μου και εμένα μου αρέσει αυτή η οικογενειακή ατμόσφαιρα και τα γέλια και δε με νοιάζει καθόλου η κούραση. Λατρεύω να είμαι στη φύση. Όπως λες, υπέροχες στιγμές!!  Καλό σου βράδυ, πολλά φιλιά!!

Καλλιτεχνικες Δημιουργιες μέσω Google+

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Μαζεύοντας ελιές
Τον μήνα Νοέμβριο όλοι οι κάτοικοι του χωριού μου βρίσκονται σε μεγάλη κινητικότητα. Μαζεύουν ελιές βλέπετε στα κτήματά τους, που βρίσκονται σε μικρή απόσταση γύρω από το χωριό.   Είχε και ο πεθερός μου αρκετά κτήματα από τον πατέρα του και τον παππού του κ...


  

 · 

Απάντηση

Eleni K (Romantique Jardin)

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Θάλεια μου καλοφάγωτο το λαδάκι σας!!!!
Ευλογημένη γή... με ταξίδεψες στα όμορφα μέρη σας, με τις εικόνες.
Για τους πίνακές σου, δεν έχω λόγια!!!!! Είναι πανέμορφοι♥♥:))

Καλή σου ημέρα κοπέλα μου!!


  

 · 

Απάντηση

Ευχαριστούμε πολύ Ελένη μου. Πράγματι ευλογημένη γη, αν και τα δικά μας κτήματα δυστυχώς είναι απεριποίητα από τότε που πέθανε ο πεθερός μου εδώ και πέντε χρόνια. Σιγά σιγά όμως θα τα φτιάξουμε κι εμείς. Πολλά φιλιά!!

Alexandra P.

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 

Δύσκολη υπόθεση το μάζεμα της ελιάς αλλά ο κόπος ανταμείβεται στο τέλος με το λαδάκι καλά!!
Καλή επιτυχία εύχομαι με τους πίνακες σου στο μπαζάρ. Είναι και οι τρεις τους εξαιρετικοί!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!


  

 · 

Απάντηση

Επεξεργασία
Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου. Συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω αλλά τρέχω και δεν φτάνω. Δεν ξέρω πως τα καταφέρνω έτσι.  Πολλά φιλιά!!

Ο χρήστης Zina Z μοιράστηκε αυτό το στοιχείο μέσω Google+

 πριν από 4 χρόνια  -  Κοινόχρηστο δημόσια 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας